Zwroty i reklamacje w KwiatoStanach
W naszym sklepie internetowym dbamy o to, aby proces zwrotów i reklamacji był jak najbardziej prosty i przejrzysty. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji oraz instrukcje, jak je zgłaszać.
Zwroty
Jeśli zakupiony u nas produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Zgłaszając zwrot pamiętaj, że nasze kwiatostanowe produkty są handmade, co oznacza, że mogą się różnić między sobą i nigdy nie są maszynowo idealne. Każdy produkt jest unikalny, co stanowi o jego wyjątkowości i niepowtarzalnym charakterze.
Poniżej przedstawiamy kroki, jakie należy podjąć, aby dokonać zwrotu:
-
Zgłoś zwrot
- Napisz e-mail na adres kwiatostanysklep@gmail.com lub skontaktuj się z nami przez formularz dostępny na stronie.
- Podaj numer zamówienia oraz opisz sytuację.
- Skontaktujemy się z Tobą i podamy dalsze instrukcje.
-
Spakuj i nadaj paczkę
- Zapakuj zwracane produkty w to samo lub inne odpowiednie opakowanie.
- Do paczki dołącz swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko.
- Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania.
-
Adres do zwrotów:
- KwiatoStany
- Bukowska 69a/23
- 60-567 Poznań
- Telefon: 603303829
-
Warunki zwrotu
- Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku niespełnienia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać produkt na Twój koszt.
- Koszty zwrotu towaru do sklepu ponosi klient.
-
Zwrot Środków
- Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Proszę, miej na uwadze, że nasze produkty kwiatostanowe są ręcznie wykonane, co oznacza, że każdy z nich może różnić się od pozostałych i nigdy nie będzie idealnie taki sam jak produkcja maszynowa. Każdy egzemplarz jest jedyny w swoim rodzaju, co podkreśla jego unikalność i niepowtarzalny charakter.
Oto jak zgłosić reklamację:
-
Zgłoś reklamację
- Napisz e-mail na adres kwiatostanysklep@gmail.com lub skontaktuj się z nami przez formularz dostępny na stronie.
- Podaj numer zamówienia oraz opisz sytuację.
- Skontaktujemy się z Tobą i podamy dalsze instrukcje.
-
Przygotuj paczkę do reklamacji
- Bezpiecznie zapakuj reklamowany produkt. Do przesyłki dołącz numer zamówienia i potwierdzenie płatności.
- Nadaj przesyłkę w wybranym punkcie nadania.
-
Adres do reklamacji:
- KwiatoStany
- Bukowska 69a/23
- 60-567 Poznań
- Telefon: 603303829
-
Rozpatrzenie Reklamacji
- Po otrzymaniu paczki z reklamacją mamy 14 dni roboczych na jej rozpatrzenie. Będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób najbardziej korzystny dla Ciebie, może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Podsumowanie
W naszym sklepie stawiamy na prostotę i przejrzystość procesów zwrotów i reklamacji. Chcemy, abyście czuli się pewnie i komfortowo dokonując zakupów w naszym sklepie, dlatego każde zgłoszenie traktujemy z najwyższą uwagą. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych zakupów!